Reunión Barcelona. 14 de Junio.

(más abajo en castellano)

Benvolguts companys,

Des que formem part de Kutxabank, i sota l’excusa de la crisi, com a empleats de l’entitat estem sent testimonis de nombrosos canvis tant a nivell organitzatiu com a nivell humà.

La sensació d’impotència que ens envolta alhora que la tensió d’estar sotmesos a qualsevol canvi que pugui sorgir, és general i compartida, i ens afecta a tots.

Aquests primers mesos de l’any han estat francament durs i cruels per la quantitat de companys proposats a trasllat, pels reptes i la pressió, i encara sota aquest ambient seguim donant el millor de nosaltres, sempre amb professionalitat.

En aquest sentit, han estat molts els companys que us heu dirigit a Pixkanaka Kaskari per plantejar idees, resoldre dubtes, i també en ocasions com a punt de suport davant tanta incertesa i tant canvi.

Per aquest motiu, així com per poder compartir i discutir punts de vista i plantejaments, us convoquem a una reunió extraordinària a la que assistiran Borja García-Santa Cruz i José Montero “Monti”, coordinadors de la representació de PK davant Kutxabank. Pel teu interès i pel de tots, no ens la podem perdre.

La reunió es celebrarà el dia 14 d’aquest mes, dijous, a les 16 hores, a la sala de formació de l’Oficina de Rambla Catalunya.

Comptem amb tu. Valdrà l’esforç.

PK Barcelona: Jordi, Nelly, Carlos, Octavi i Eduardo.

Estimados compañeros,

Desde que formamos parte de kutxabank, y bajo el amparo de la crisis, como empleados de la entidad estamos siendo testigos de numerosos cambios tanto a nivel organizativo como a nivel humano.

La sensación de impotencia que nos envuelve a la vez que la tensión de estar sometidos a cualquier cambio que pueda surgir, es general y compartida, y nos afecta a todos.

Estos primeros meses del año han sido francamente duros y crueles por la cantidad de compañeros propuestos a traslado, por los retos y la presión, y aún bajo este ambiente seguimos dando lo mejor de nosotros, siempre con profesionalidad.

En este sentido, han sido muchos los compañeros que os habéis dirigido a pixkanaka kaskari para plantear ideas, resolver dudas, y también en ocasiones como punto de apoyo ante tanta incertidumbre y tanto cambio.

Por este motivo, así como para poder compartir y discutir puntos de vista y planteamientos, os convocamos a una reunión extraordinaria a la que asistirán Borja García-Santa Cruz y José Montero “Monti”, coordinadores de la representación de PK ante Kutxabank. Por tu interés y por el de todos, no nos la podemos perder.

La reunión se celebrará el día 14 de este mes, jueves, a las 16 horas, en la Oficina de Rambla Catalunya.

Contamos contigo. Valdrá la pena.

PK Barcelona: Jordi, Nelly, Carlos, Octavi y Eduardo.

Esta entrada fue publicada en pk!. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s